Kobold Poziom: 5 Żywotność: 20 Siła: 4 Ataki: -Cios Dzidą: Zadaje 3 + 0,5 siły obrażeń. (6 tur)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tryglodyta Poziom: 8 Żywotność: 30 Siła: 6 Ataki: -Dzikość: Tryglodyta na dwie tury otrzymuje bonus do siły w liczbie +2 (10 tur) -Krwawy Szpon: Tryglodyta rozcina swoim mieczem skórę przeciwnika wywołując krwawienie -1 Żyw. przez dwie tury. (10 tur)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jaszczuroludz Lucznik Poziom: 10 Żywotność: 25 Zręczność: 8
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tryglodyta Szaman Poziom: 10 Żywotność: 20 Siła Magiczna: 5 Ataki: -Błogosławieństwo: Szaman leczy wybranego sojusznika za 4 punkty żywotności. (2 razy na walkę) -Wynaturzenie: Szaman przyzywa małego chochlika. Chochik ma 3 żywotności i 5 siły, ale dopóki nie zaatakuje nie można go zabić. (raz na walkę)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jaszczuroludz Wojownik Poziom: 12 Żywotność: 40 Siła: 10 Ataki: -Szał: Jaszczur wpada w szał i wbiega w najbliższego przeciwnika powalając go na ziemię ogonem. Jeżeli przeciwnik ma mniej niż 20 zręczności - upada, a następny atak zada mu 2x większe obrażenia. Jeżeli przeciwnik ma ponad 20 zręczności - jaszczur zadaje mu bonusowe 2 punkty obrażeń. (raz na walkę)
|