Wiwerna Poziom: 20 Żywotność: 400 Siła: 25 Ataki: -Opary: Wiwerna wydycha w przeciwnika chmarę trujących oparów które zadają mu 1 punkt obrażeń na turę przez 3 tury. (7 tur) -Przygwożdżenie: Wiwerna kładzie się na przeciwnika i próbuje rozszarpać go pazurami. Przeciwnik nie może nic zrobić i otrzymuje 3+ 0,5 obrażeń. (raz na walkę)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Smok Bialy Poziom: 30 Żywotność: 1000 Siła: 50 Ataki: - Lodowy Podmuch: Smok zamraża grupę przeciwników na 2 tury. (raz na walkę) -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Smok Czerwony Poziom: 30 Żywotność: 950 Siła: 60 Ataki: - Ognisty Podmuch: Smok zadaje 10+ 0.20 siły obrażeń przeciwnikom w stożku 25 metrów. (raz na walkę) -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Smok Zielony Poziom: 30 Żywotność: 1000 Siła: 50 Ataki: -Trujący Podmuch: Smok zatruwa przeciwników w stożku i przez następne 3 tury, przeciwnicy otrzymują 5 obrażeń co turę. (raz na walkę) -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Smok Niebieski Poziom: 30 Żywotność: 1100 Siła: 40 Ataki: - Mgielny Podmuch: Smok oślepie wrogów w stożku i ogranicza ich moc do ataków bliskodystansowych. (raz na walkę) -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Widmowy Smok Poziom: 35 Żywotność: 1500 Siła: 50 Ataki: - Przerażenie: Widomwy smok przybiera przerażającą postawę, więc postacie z Siłą Magiczną poniżej 30 zostają wyłączeni z możliwości atakowania na 4 tury. (raz na walkę) - Śmiercionośny podmuch: Widmowy Smok zadaje 10+ 0,25 sił obrażeń wybranemu przeciwnikowi i powala go na turę jeżeli przeżyje atak. (raz na walkę) -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kosciany Smok Poziom: 40 Żywotność: 2000 Siła: 75 Ataki: - Z prochu: Jeżeli smok straci jakąś część ciala może ją odbudować jeżeli ziemia na której toczy się walka oznaczona jest obecnością nieumarłych. (pasywna) - Podmuch z Planu: Smok przyzywa siły magiczne z Niskiego Planu przez co zadaje natychmiastowo 20 obrażeń przeciwnikom w pobliżu. (raz na walkę) -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Czarny Smok Poziom: 45 Żywotność: 2500 Siła: 100 Ataki: - Zepsucie: Smok oblewa przeciwnika kwasem, przez co jego ciało zaczyna gnić. Jeżeli nie przyjmie on silnych leków zostaje zabity w przeciągu 5 tur. (raz na walkę) - Pancerz Cienia: Smok może zignorować dowolny atak przeciwnika raz na 10 tur. (pasywne) - Podmuch Cienia: Smok zieje czarnym smogiem. Zadaje obszarowe obrażenia w stożuku 50 metrów o wartości 10 + 0,30 siły obrażeń (raz na walkę) -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zloty Smok Poziom: 50 Żywotność: 5000 Siła: 150 Ataki: Klepsydra: Smok zamienia wszystkich przeciwników w złote posągi na okres 3 tur, zwiększąjąc ich wytrzymałość o 25. (raz na walkę) Podmuch Słońca: Używają mocy promieni słońca, smok atakuje nimi przeciwników w stożku 100 metrów i niszczy wszelkie zabudowania na tym obszarze. Zadaje on 20+ 0,25 siły obrażeń oraz oślepia przeciwników na 2 tury, a tych w odległości do 10 metrów na zawsze. (raz na walkę)
|