Mordaler - 2012-07-19 16:51:23

http://drakonis.org/uploads/7/v/0/7v0ng7m0e3//2011/11/21/20111121150648-445dcf4d.jpg




1.Napierśniki

- Kamizelka skórzana +1 do Wytrzymałości 100 Drahmy

- Pikowana Kamizelka +2 do Wytrzymałości 1000 Drahmy

- Miedziany Napierśnik +3 do Wytrzymałości 3000 Drahmy

- Żelazny Napierśnik +4 do Wytrzymałości 5000 Drahmy

- Srebrny Napierśnik +10 do Wytrzymałości 15000 Drahmy

- Złoty Napierśnik +25 do Wytrzymałości 40.000 Drahmy



2.Nagolenniki

- Spodnie +0,5 do wytrzymałości 50 Drahmy

- Pikowane Spodnie +1 do Wytrzymałości 500 Drahmy

- Miedziane Nagolenniki +1.5 do Wytrzymałości 1500 Drahmy

- Żelazne Nagolenniki +2 do Wytrzymałości 2700 Drahmy

- Srebrne Nagolenniki +5 do Wytrzymałości 10000 Drahmy

- Złote Nagolenniki 12,5 Wytrzymałości 17000 Drahmy



3. Naramienniki

- Skórzane naramienniki +0,25 wytrzymałości 25 Drahmy

- Pikowane naramienniki + 0,5 wytrzymałości 250 Drahmy

- Miedziane naramienniki + 0,75 wytrzymałości 750 Drahmy

- Żelazne naramienniki +1 wytrzymałości 1500 Drahmy

- Srebre Naramienniki +2,5 wytrzymałości 3000 Drahmy

- Złote naramienniki +5 wytrzymałości 9000 Drahmy



4. Buty

- Skórznie +0,25 wytrzymałości 50 Drahmy

- Nagolenniki + 0,5 wytrzymałości 250 Drahmy

- Miedziane Buty + 0,75 wytrzymałości 750 Drahmy

- Żelazne Buty +1 wytrzymałości 1500 Drahmy

- Srebrne Buty +2,5 wytrzymałości 3000 Drahmy

- Złote Buty +5 wytrzymałości 9000 Drahmy


5. Rękawice
- Rękawice Robocze +0,25 wytrzymałości 50 Drahmy

- Nakostnice + 0,5 wytrzymałości 250 Drahmy

- Rękawice z miedzianymi wzmocnieniami + 0,75 wytrzymałości 750 Drahmy

- Rękawice z żelaznymi wzmocnieniami +1 wytrzymałości 1500 Dr

- Rękawice ze srebrnymi wzmocnieniami +2,5 wytrzymałości 3000 Dr

- Rękawice ze złotymi wzmocnieniami +5 wytrzymałości 9000 Dr


6.Hełmy
- Czapka +0,5 do wytrzymałości 100 Drahmy

- Czepiec Skórzany +1 do Wytrzymałości 500 Drahmy

- Szyszak +1.5 do Wytrzymałości 2000 Drahmy

- Hełm Płytowy +2 do Wytrzymałości 5000 Drahmy

- Hełm z Rogami +5 do Wytrzymałości 10.000 Drahmy

- Czarny hełm +17,5 Wytrzymałości 25.0000 Drahmy


Żeby móc założyć któryś z przedmiotów, nasza czysta wytrzymałość - czyli ta bez modyfikatorów zbroi (wyklucza to jednak modyfikatory amuletów i czarów trwałych, lub efektów mikstur) musi być równa połowie Wytrzymałości którą daje nam dana zbroja. Przykładowo, aby założyć Nakostnice musimy mieć 0,25 wytrzymałości - wartość ta jest jakby zamrożona, i przy następnej części zbroji wyliczana jest z pozostałości, czyli Nasza Wytrzymałość-0,25 Wytrzymałości=Wynik - jeżeli wynik jest większy niż połowa z bonusu zbroji - możemy ją założyć. Wyjątkiem są pierwsze elementy zbroji w każdym rodzaju - są to elementy dostępne dla każdego.

www.bitwawojownikow.pun.pl www.graopokemon.pun.pl www.bakuganfunpbf.pun.pl www.odrodzeni.pun.pl www.shinobi-rpg.pun.pl