Ogłoszenie

Thorvekkin




 Gruntowne zmiany na forum
 Nowe logo forum, zmiany w działach
 Najwyższy poziom w grze : 4

Fanpage

gry online

#1 2012-07-20 12:59:28

 Mordaler

http://img407.imageshack.us/img407/8648/nekromantamistrzgry.jpg

Skąd: Stargard
Zarejestrowany: 2012-07-18
Posty: 119
Punktów :   
Rasa: ???
Klasa i poziom: Bard

O Statystykach

Żywotność/b] Wyrażona w punktach zdrowia, określa ile obrażeń postać może przyjąć, zanim zostanie powalona*.

[b]Mana:
Określa w punktach Mocy, ile czarów może użyć dana postać w walce**. Można odnowić ją Miksturami i czarami.

Energia: Określa ile wypraw w dzicz*** może podjąć postać, zanim zmuszona będzie odpocząć (punkty odnawiają się codziennie o północy)

Siła/b] Siła wyraża moc umiejętności i ataków wręcz, przy normalnym ataku zadane obrażenia równe są połowie Siły, przy uderzeniu krytycznym 0,75 siły****, a przy użyciu umiejętności, wartość ta podana jest w jej opisie.

[b]Zręczność/b] Zręczność wyraża moc umiejętności i ataków z dystansu, przy normalnym ataku obrażenia są równe połowie Zręczności, przy uderzeniu krytycznym 0,75 Zręczności****, a przy użyciu umiejętności, wartość ta podana jest w jej opisie.

[b]Wytrzymałość/b] Wytrzymałość to wartość siły, która pozwala na założenie cięższej zbroi - jest ona wykładnikiem muskulatury naszej postaci - otrzymywane obrażenia są pomniejszane o połowe naszej całkowitej wytrzymałości.

[b]Siła Magiczna:
Siła magiczna wyraża moc czarów. Przy każdym opisie danego czaru podana jest wartość, o jaką powiększana jest jego moc - w korelacji z Siłą Magiczną.

Zwinność/b] Zwinność to zamiennik Wytrzymałości dla postaci walczących na dystans lub polegających na unikach. Każde 5 punktów w Zwinności, daje 20% szans na Unik i 20% szans na obniżenie obrażeń o połowe. Najpierw rzuca się kością o Unik, przy nieudanym o obniżone obrażenia. Jednakże, 10 punktów w Zwinność nie daje 40 % tylko 24%, gdyż jest to 20% z 5 punktów +20 z 20% czyli 4%. Oba współczynniki powiększane są tak samo. Kości pochodzą z serwisu http://losownik.pl/. Zwinność powiększa też umiejętności akrobatyczne, taneczne, i te polegające na równowadze, o wartość podaną w opisie umiejętności.

[b]Charyzma:
Charyzma zwiększa o podaną wartość umiejętności teatralne, retoryczne, handlowe oraz przekonywanie. Za każde 5 punktów Charyzmy, postać otrzymuje 2% rabat na zakupy w sklepach miejskich oraz obniża o 20% podatek który musi zapłacić za wystawienie przedmiotu na targ. W przeciwieństwie do procentów ze Zwinności te sumują się jak normalne liczby, czyli postać z 25 punktami Charyzmy wogóle nie płaci podatku.

Precyzja: Precyzja zwiększa moc umiejętności związanych z tworzeniem przedmiotów, rozbrajaniem pułapek, uruchamianiem mechanizmów, naprawą oraz celnością. Wszystkie poza celnością mają podany przelicznik pod dana umiejętnością. Celność dotyczy czarów które mają dopisek "Celowane" oraz oraz ataków dystansowych. Jest to prosty przelicznik, który odpowiada , że postać której precyzja jest poniżej 10 ma 10% szans na spalenie ataku, między 10-19 9% itd. itp. Dla równowagi, przed walką losowana jest odległość między przeciwnikami, największa szansa jest na 2 tur, odchył w każdą stronę zmniejsza tę szansę do maksymalnej odległości 6 tur (mało możliwe)

Offline

 
Toplisty

Wymiana

Kontakt

Niebawem
Niebawem
Kontakt
gry online

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.015 seconds, 8 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.bitwawojownikow.pun.pl www.graopokemon.pun.pl www.odrodzeni.pun.pl www.tecktonik.pun.pl www.bakuganfunpbf.pun.pl