Offline
Polowanie - Kuryssiowy
Szedłeś przez pokrytą śniegiem łąkę. Ominąłeś wysokie zbocze, szedłeś dalej. Zimno doskwierało Ci niemiłosiernie. Padający śnieg bił boleśnie po twarzy. Widoczność była nikła, dlatego nagle natrafiłeś na dwa psy.
Tura I
Nie czekając na nic sięgnąłeś po swoją różdżkę strzelając z niej magiczną strzałą zadając jednemu z psów obrażenia wynoszące 5,5 Ranny pies przewraca się. (2,5/8)
Pies I lekko ranny rzucił się na Ciebie zadając 2 punkty obrażeń nieuchronnych. (9,25/17)
Tura II
Użyłeś więzów mocy by unieruchomić Psa I. Udało Ci się złapać Psa I. Zadałeś mu 2 punkty obrażeń.
Pies I nie może się ruszać.
Tura III
Natychmiast strzeliłeś zaklęciem ze swojej różdżki w Psa II i zabiłeś go.
Wynik
+4PD
-5many
-2PŻ
-2PE
Nie spotkałeś żubra.
Offline
Polowanie - Mordaler
Pogoda nie dopisywała dziś nikomu na polowanie. Tak to już bywa w Thorvekkin, śnieg, mróz, mróz śnieg... Idąc przez zaśnieżoną łąkę napotkałeś jastrzębia.
Tura I
Jastrząb natychmiast zaatakował szponami zadając Ci 3,5 punktów obrażeń.
Nie zwlekając spróbowałeś złapać jastrzębia więzami mocy. Udało Ci się! Jastrząb został unieruchomiony i dostał obrażenia wynoszące 2
Tura II
Jastrząb nie może się poruszyć.
Natychmiast atakujesz jastrzębia magiczną strzałą i zabijasz go.
Wynik
+3PD
-5 many
-2PE
-3,5PŻ
Nie spotkałeś żubra.
Awansujesz na poziom 2 i otrzymujesz 4 punkty umiejętności
Offline
Młody dzik 3PE
Magiczna strzała
Więzy mocy.
20% pozyskanie materiałow ze zwierząt - 20% skóra dzika - 50%mięso dzika - 25% kły dzika (spełnione wymagania - łowiectwo 2lvl)
Offline
Gdy natrafiłeś na ślady dzika, postanowiłeś sprawdzić dokąd cię zaprowadzą. Po kilunastu minutach drogi napotkałeś Młodego Dzika. Ten gdy tylko Cię zauważył ruszył z rozpędu na Ciebie. Zanim zdążyłeś rzucić czar, dzik zadaje ci kłami 3 obrażenia nieuchronne. Trafiasz go magiczną strzałą, a ta niszczy jego twardą skórę. Dzik atakuje cię za 3 i zwiększa swoją siłę o 2. Rzucasz czar i zamykasz go w magicznej klatce, otrzymuje on również 2 punkty obrażeń. Dzik nie może się ruszyć kiedy ty dobijasz go ciosem różdżki.
+6 PD
- 6 PŻ
- 5 many
Znajdujesz kieł dzika i dwa kawałki jego mięsa.
Offline