1.Zając
Żywotność:3
Siła:3
Ataki:
-Drapnięcie: Zadaje 1 + 0,5 siły obrażeń
-Wylizanie Ran: Zając leczy się za 1 Żywotności
Poziom: 1
Zdobyte doświadczenie : 1
Możliwość na zdobycie skóry zająca: wym. Łowiectwo poz.1, możliwość sprzedaży mięsa zająca w mieście
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.Gołąb
Żywotność: 3
Siła: 2
Ataki:
-Drapnięcie: Zadaje 1 + 0,5 Siły obrażeń
Poziom: 1
Zdobyte doświadczenie: 1
Możliwość zdobycia piór ptaka x3 (szansa 25%)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3.Kot
Żywotność :4
Siła:4
Ataki:
Pazury: +2 do siły
Drapnięcie 2: Zadaje 2 +0,5 siły obrażeń
Poziom: 1
Zdobyte doświadczenie: 2
Możliwość oswojenia (wym. Oswajanie poz.1- 25%), Wąsy kota (wym. Łowiectwo poz.1).
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4.Lis
Żywotność: 6
Siła: 5
Ataki:
Wścieklizna: + 2 do siły, - 2 do zręczności
Ugryzienie: Zadaje 3 obrażeń + zatruwa o 1 PŻ na 2 tury (ograniczenie użycia co 4)
Poziom: 2
Zdobyte doświadczenie: 3
Możliwość oswojenia (wym. Oswajanie poz.1 - 20%), futro lisa (wym. Łowiectwo poz.1)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5.Jastrząb
Żywotność: 5
Siła: 6
Ataki:
Szpony: zadaje 2 obrażeń + 0,5 siły
Dziób: zadaje 2 obrażeń + 0,5 siły
Poziom: 2
Zdobyte doświadczenie: 3
Możliwość oswojenia (wym. Oswojenie poz.1 - 20%), pióra jastrzębia x5 (szansa 25%)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
6.Pies
Żywotność: 8
Siła : 5
Wytrzymałość: 1
Ataki:
Rozszarpanie : zadaje 2 obrażeń nieuchronnych (2 tury)
Psie serce: +2 do żywotności (4 tury)
Poziom:2
Zdobyte doświadczenie:4
Możliwość oswojenia (wym. Oswajanie poz.1 -20%)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
7.Sarna
Żywotność : 5
Siła 5
Ataki:
Atak głową: zadaje 2 obrażeń +0,5 siły i ogłusza na turę (4 tury)
Kopyta: zadaje 2 obrażeń i odrzuca na 2 kratki(5 tur)
Poziom: 2
Zdobyte doświadczenie: 4.
Możliwość zdobycia skóry (20%, wymagane Łowiectwo poz.1), mięso x2 (50% na każde) wym. Łowiectwo 1
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
8.Duży lis
Żywotność : 7
Siła: 7
Ataki:
Wścieklizna 2: +4 do siły, -4 do zręczności
Ugryzienie 2 : zadaje 4 obrażeń i zatruwa o 2 PŻ na 2 tury (6 tur)
Poziom: 3
Zdobyte doświadczenie: 5
Możliwość zdobycia skóry lisa x2 (wymagane Łowiectwo poz.2, 25% szans na jedną skórę)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
9.Młody Dzik
Żywotność : 9
Wytrzymałość: 2
Siła: 5
Ataki:
Atak kłami: zadaje 3 obrażeń nieuchronnych (kły przebijają pancerz)
Szarża: zadaje 2 obrażeń + 0,5 siła, zwieksza się po ataku o 2
Poziom: 3
Zdobyte doświadczenie: 6
Możliwość zdobycia skóry dzika (20%), kłów dzika x2 (25% na jeden kieł) i mięsa dzika x3 (50%) wszystko wym. Łowiectwo poz.2
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
10. Sokół
Żywotność: 6
Siła: 8
Ataki:
Szpony 2:3 obrażeń +0,5 siły
Dziób 2: 3 obrażeń + 0,5 siły
Zerwanie pancerze: Zrywa z przeciwnika jedną z części pancerza: 20 % na rękawice i naramienniki, 5% na hełm. Przy udanym nie można użyć ponownie, przy nie udanym należy odczekać 3 tury.
Poziom: 3
Zdobyte doświadczenie :7
Możliwość oswojenia, pióra sokoła x 10(20% szans na każde pióro, wym. łowiectwo 1)
Offline