Tutaj znajdziecie aktualizowaną wraz z dodawanie kolejnych liste potworów, które spotkacie na swoim szlaku wędrówki.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Wilkołak
Żywotność: 20
Siła: 10
Ataki:
- Ugryzienie: Wilkołak gryzie ofiare. Jeżeli ta do końca walki nie wypije antidotum, sama dostaje coraz więcej wilkołaczych mocy i musi gryźć zwierzęta lub ludzi w nocy, aby nie zamienić się całkiem. Narazie lekarstowo nie jest znane... Ugryzienie jest ciosem ukrytym, dlatego inni gracze nie wiedzą, że wilkołak ugryzł daną osobe - otrzymuje ona list na PW (raz na walke)
- Zaskoczenie: Wilkołak dopada osobe i próbuje rozszarpać ją pazurami. Jest to nie do przerwania. Wilkołak zadaje 4 obrażeń nieuchronnych i ogłusza osobe na 2 tury (raz na walke)
- Zew Księżyca: Wilkołak, jeżeli jego PŻ jest poniżej 5, wyje do księżyca i zamienia się w wilka. Wtedy odradza się jako wilk (patrz Bestariusz) w pełni sił, jednak bez wilkołaczych mocy.
Poziom: 5
Doświadczenie: 10
Offline