Ogłoszenie

Thorvekkin




 Gruntowne zmiany na forum
 Nowe logo forum, zmiany w działach
 Najwyższy poziom w grze : 4

Fanpage

gry online

#1 2012-09-07 18:20:41

 Mordaler

http://img407.imageshack.us/img407/8648/nekromantamistrzgry.jpg

Skąd: Stargard
Zarejestrowany: 2012-07-18
Posty: 119
Punktów :   
Rasa: ???
Klasa i poziom: Bard

Humanoidy

http://imageshack.us/a/img812/8053/wilkoak.jpg


Gnol


Klasa: Wojownik
Poziom:5
Żywotność: 20
Siła: 5
Ataki:
-Cios zza głowy - zadaje 2 obrażeń + 0,20 siły (3 tury)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://drakonis.org/uploads/7/v/0/7v0ng7m0e3/2010/09/21/20100921155455-42878808.jpg


Gnom


Klasa: Mnich
Poziom:6
Żywotność: 25
Siła: 8
Ataki:
- Ozdrowienie: Leczy 3 PZ (4 tury) koszt 2 many

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://drakonis.org/uploads/7/v/0/7v0ng7m0e3/2010/09/22/20100922151955-33f52a69.jpg


Goblin


Klasa: Wojownik
Poziom:7
Żywotność: 35
Siła: 12
Ataki:
-Cios zza głowy - zadaje 2 obrażeń + 0,20 siły (3 tury)
-Twardogłowy - dodaje 2 wytrzymałości na 2 tury (5 tur)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://drakonis.org/uploads/7/v/0/7v0ng7m0e3/2010/09/21/20100921155429-7645deb7.jpg


Niziołek


Klasa: Wojownik/ Zabójca
Poziom:7
Żywotność: 30
Siła: 14
Ataki:
-Cios zza głowy - zadaje 2 obrażeń + 0,20 siły (3 tury)
-Trucizna: Nakłada na swoją broń trucizne. Następny atak ma 75% szans na nałożenie trutki. Trutka zabiera 1 PŻ przez dwie tury (można użyć 2 razy na walke) trutka na broni utrzymuje się 2 ataki.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://drakonis.org/uploads/7/v/0/7v0ng7m0e3/2010/09/19/20100919222547-964ca7ea.jpg


Bandyta


Klasa: Wojownik
Poziom:8
Żywotność: 45
Siła: 10
Ataki:
-Cios zza głowy - zadaje 2 obrażeń + 0,20 siły (3 tury)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://drakonis.org/uploads/7/v/0/7v0ng7m0e3//2011/11/21/20111121150649-0c08fc8a.jpg


Elf


Klasa: Łowca
Poziom:8
Żywotność: 30
Siła: 20
Ataki:
-Silny Strzał - zadaje 4 obrażeń i powoduje krwawienie (-1 hp co ture) na 2 tury (7 tur)
-Symbioza - Łowca łączy się z matką naturą. Leczy się o 2 PŻ (5 tur). Bierne: Łowca oswaja dzikie zwierze (20% szansy)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://drakonis.org/uploads/7/v/0/7v0ng7m0e3//2012/07/06/20120706203945-ac58266e.jpg


Krasnolud


Klasa: Wojownik
Poziom:10
Żywotność: 50
Siła: 20
Ataki:
-Twardogłowy - dodaje 2 wytrzymałości na 2 tury (5 tur)
-Rewanż! - jeżeli Wojownik ma poniżej 50% PŻ, może użyć tej umiejętności i doskoczyć do któregoś z przeciwników zadając mu 1+0.30 siły obrażeń (raz na walke)
- Pijany Mistrz: Postać wypija mocne piwo. Na dwie tury nie można mu wyrządzić krzywdy, jednak później otrzymuje 10 obrażeń. (raz na walkę)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://drakonis.org/uploads/7/v/0/7v0ng7m0e3/2010/12/03/20101203091433-28478b5c.jpg


Gobliński Szaman


Klasa: Mnich
Poziom:10
Żywotność: 35
Siła: 22
Ataki:
-Błogosławieństwo: Szaman leczy wybranego sojusznika za 4 punkty żywotności. (2 razy na walkę)
-Wynaturzenie: Szaman przyzywa małego chochlika. Chochik ma 3 żywotności i 5 siły, ale dopóki nie zaatakuje nie można go zabić. (raz na walkę)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://drakonis.org/uploads/7/v/0/7v0ng7m0e3//2012/03/10/20120310165533-b030f3e7.jpg


Najemnik


Klasa: Tropiciel
Poziom:10
Żywotność: 55
Siła: 23
Ataki:
-Precyzja strzału: (łuk) Tropiciel przycelowuje strzał na przeciwnika, przez jedną runde nie robi nic, ale w nastepnej swojej kolejce, zadaje przeciwnikowi w którego celował + 2 obrażeń nieuchronnych. (8 tur). (broń biała) Tropiciel rzuca swoją bronią w przeciwnika i zadaje mu + 1 obrażeń nieuchronnych (3 tur + tyle ile dzieli go od przeciwnika - musi podnieść rzuconą broń) minimalny dystans od przeciwnika to 3, a maksymalny 5.
-Trucizna: Nakłada na swoją broń trucizne. Następny atak ma 75% szans na nałożenie trutki. Trutka zabiera 1 PŻ przez dwie tury (można użyć 2 razy na walke) trutka na broni utrzymuje się 2 ataki.
-Symbioza - Tropiciel łączy się z matką naturą. Leczy się o 2 PŻ (5 tur). Bierne: Tropicel oswaja dzikie zwierze (20% szansy)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://drakonis.org/uploads/7/v/0/7v0ng7m0e3/2010/09/21/20100921155432-bff7fc8a.jpg


Niziołek Zabójca


Poziom:11
Żywotność: 15
Siła: 30
Ataki:
-Trucizna: Nakłada na swoją broń trucizne. Następny atak ma 75% szans na nałożenie trutki. Trutka zabiera 1 PŻ przez dwie tury (można użyć 2 razy na walke) trutka na broni utrzymuje się 2 ataki.
- Sztuka Noży: Zabójca bawi się swoimi nożami przez 2 tury (ukryte), przeciwnik który zaatakuje go w tym czasie nie trafi i otrzyma 200% zwykłych obrażeń które zadał by Zabójca (raz na walke)
- Dręczyciel: Zabójca wykonuje 3 ataki na przeciwnika w jednej turze (każdy ma 75% szans na trafienie) które zadają 50% zwykłego ataku który ignoruje pancerz. (raz na walke)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://drakonis.org/uploads/7/v/0/7v0ng7m0e3/2010/09/19/20100919233708-921e8e18.jpg


Elfi Mag


Poziom:12
Żywotność: 30
Siła Magiczna: 30
Ataki:
- Magiczna strzała - posyła w stronę przeciwnika magiczną strzałę która zadaje 2 + 0,5 siła magiczna obrażeń, zabiera 2 many. (4 tury)
- Pobranie mocy - pobiera z powietrza 3 many, jeżeli przeciwnika ma mane mag otrzymuje 3 +0,2 many wykradzinej przeciwnikowi (raz na walke)
- Więzy mocy - unieruchamia przeciwnika na 1 ture magicznymi więzami odbierając mu 2 PŻ (50 % szans) (5 tur) Pobiera 3 many.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://drakonis.org/uploads/7/v/0/7v0ng7m0e3/2010/09/21/20100921154632-05615249.jpg


Krasnoludzki Kapłan


Klasa: Mnich
Poziom:15
Żywotność: 50
Siła Magiczna: 40
Ataki:
- Ozdrowienie: Leczy 3 PZ (4 tury) koszt 2 many
- Laska Bogow: dodaje 2 wytrzymalosci na 3 tury, (5 tur) koszt 2 many
- Porazenie: zadaje 2 obrazen + 0,10 mocy magicznej (8 tury) koszt 2 many

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://drakonis.org/uploads/7/v/0/7v0ng7m0e3//2011/06/08/20110608162741-9db33370.jpg


Ork


Klasa: Barbarzyńca
Poziom:15
Żywotność: 60
Siła: 45
Ataki:
-Berserker: - 2 PZ + 2 Sily, PZ odnawia sie po zakonczeniu, czas trwania 3 tury, (6 tur)
-Cios na Slepo: Zadaje 6 obrazen, szansa trafienia 50% (4 tury)
-Mutacja: Barbarzynca wolajac do swoich praojcow, wchlania moc swojej broni. Dzieki temu zabiegowi zyskuje odpornosc na obrazenia na 2 tury, ale placi za to 3 PZ. (raz na walke)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://drakonis.org/uploads/7/v/0/7v0ng7m0e3/2010/09/22/20100922092629-eeb4f625.jpg


Ork Berserker


Klasa: Barbarzyńca
Poziom:20
Żywotność: 75
Siła: 50
Ataki:
-Berserker: - 2 PZ + 2 Sily, PZ odnawia sie po zakonczeniu, czas trwania 3 tury, (6 tur)
-Cios na Slepo: Zadaje 6 obrazen, szansa trafienia 50% (4 tury)
-Mutacja: Barbarzynca wolajac do swoich praojcow, wchlania moc swojej broni. Dzieki temu zabiegowi zyskuje odpornosc na obrazenia na 2 tury, ale placi za to 3 PZ. (raz na walke)
- Zdobywca: rzuca swoją bronią w wybrane miejsce i gdy walczy w jej pobliżu otrzymuje 10% bonus do każdej statystyki, dopóki nie podniesie swojej broni. Zadawane obrażenia są obrażeniami z walki wręcz więc odejmuje się bonusy z broni. (raz na walkę)
- Cios Kata: Barbażyńca rzuca się na przeciwnika zadając mu % obrażenia w formie 20% PŻ którego nie ma. (raz na walkę)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://drakonis.org/uploads/7/v/0/7v0ng7m0e3/2010/09/19/20100919230726-97000037.jpg


Herszt


Klasa: Wojownik
Poziom:20
Żywotność: 100
Siła: 40
Ataki:
-Rewanż! - jeżeli Wojownik ma poniżej 50% PŻ, może użyć tej umiejętności i doskoczyć do któregoś z przeciwników zadając mu 1+0.30 siły obrażeń (raz na walke)
-Widmowy Oręż - Wojownik modli się do przodków, aby Ci poprzez swoje moce wspomogli go w walce. Na jedną ture przechodzi w stan uśpienia.Zadawane mu obrażenia w czasie snu są pomniejszane o 50%. W turze wybudzenia (tura rzucania zaklęcia-tura snu- tura wybudzenia) broń wojownika zada 0.1 siły obrażeń nieuchronnych przeciwnikowi.
-Nieustępliwy - Wojownik ignoruje 20% zadawanych mu obrażeń przez 3 tury, niemożliwe jest wtedy zadane mu krwawiącej rany, nałożenie trucizny etc. (10 tur)
-"Oręż moim życiem!"- okrzyk. Wojownik krzyczy wywołując strach u jednego z przeciwników. Obrażenia zadawane temu przeciwnikowi zwiększane są o +0,10 siły do każdego ataku. Trwa to przez 3 tury, bądź do śmierci przeciwnika jeżeli ta nastąpi prędzej (12 tur)

W OPRACOWANIU

Offline

 
Toplisty

Wymiana

Kontakt

Niebawem
Niebawem
Kontakt
gry online

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.021 seconds, 11 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.odrodzeni.pun.pl www.shinobi-rpg.pun.pl www.bakuganfunpbf.pun.pl www.bitwawojownikow.pun.pl www.graopokemon.pun.pl