Wiwerna
Poziom: 20
Żywotność: 400
Siła: 25
Ataki:
-Opary: Wiwerna wydycha w przeciwnika chmarę trujących oparów które zadają mu 1 punkt obrażeń na turę przez 3 tury. (7 tur)
-Przygwożdżenie: Wiwerna kładzie się na przeciwnika i próbuje rozszarpać go pazurami. Przeciwnik nie może nic zrobić i otrzymuje 3+ 0,5 obrażeń. (raz na walkę)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Smok Bialy
Poziom: 30
Żywotność: 1000
Siła: 50
Ataki:
- Lodowy Podmuch: Smok zamraża grupę przeciwników na 2 tury. (raz na walkę)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Smok Czerwony
Poziom: 30
Żywotność: 950
Siła: 60
Ataki:
- Ognisty Podmuch: Smok zadaje 10+ 0.20 siły obrażeń przeciwnikom w stożku 25 metrów. (raz na walkę)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Smok Zielony
Poziom: 30
Żywotność: 1000
Siła: 50
Ataki:
-Trujący Podmuch: Smok zatruwa przeciwników w stożku i przez następne 3 tury, przeciwnicy otrzymują 5 obrażeń co turę. (raz na walkę)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Smok Niebieski
Poziom: 30
Żywotność: 1100
Siła: 40
Ataki:
- Mgielny Podmuch: Smok oślepie wrogów w stożku i ogranicza ich moc do ataków bliskodystansowych. (raz na walkę)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Widmowy Smok
Poziom: 35
Żywotność: 1500
Siła: 50
Ataki:
- Przerażenie: Widomwy smok przybiera przerażającą postawę, więc postacie z Siłą Magiczną poniżej 30 zostają wyłączeni z możliwości atakowania na 4 tury. (raz na walkę)
- Śmiercionośny podmuch: Widmowy Smok zadaje 10+ 0,25 sił obrażeń wybranemu przeciwnikowi i powala go na turę jeżeli przeżyje atak. (raz na walkę)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kosciany Smok
Poziom: 40
Żywotność: 2000
Siła: 75
Ataki:
- Z prochu: Jeżeli smok straci jakąś część ciala może ją odbudować jeżeli ziemia na której toczy się walka oznaczona jest obecnością nieumarłych. (pasywna)
- Podmuch z Planu: Smok przyzywa siły magiczne z Niskiego Planu przez co zadaje natychmiastowo 20 obrażeń przeciwnikom w pobliżu. (raz na walkę)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Czarny Smok
Poziom: 45
Żywotność: 2500
Siła: 100
Ataki:
- Zepsucie: Smok oblewa przeciwnika kwasem, przez co jego ciało zaczyna gnić. Jeżeli nie przyjmie on silnych leków zostaje zabity w przeciągu 5 tur. (raz na walkę)
- Pancerz Cienia: Smok może zignorować dowolny atak przeciwnika raz na 10 tur. (pasywne)
- Podmuch Cienia: Smok zieje czarnym smogiem. Zadaje obszarowe obrażenia w stożuku 50 metrów o wartości 10 + 0,30 siły obrażeń (raz na walkę)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zloty Smok
Poziom: 50
Żywotność: 5000
Siła: 150
Ataki:
Klepsydra: Smok zamienia wszystkich przeciwników w złote posągi na okres 3 tur, zwiększąjąc ich wytrzymałość o 25. (raz na walkę)
Podmuch Słońca: Używają mocy promieni słońca, smok atakuje nimi przeciwników w stożku 100 metrów i niszczy wszelkie zabudowania na tym obszarze. Zadaje on 20+ 0,25 siły obrażeń oraz oślepia przeciwników na 2 tury, a tych w odległości do 10 metrów na zawsze. (raz na walkę)
Offline