1.Łowiectwo
Ilość poziomów : 5
Koszta: 1 PU, 2 PU etc + złoto
Nauczyciel: Nicolas „Jastrząb” De Coules
wym. 2,4,6,8,10 precyzji na poziom
Możliwości: polepszony drop ze zwierząt
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.Alchemia
Poziomy: 6
Koszta: 1,2,4,8,16,32 PU+ złoto
Nauczyciel: Alchemik Robert, Szalony Wynalazca
Wym. 5 wiedzy magicznej na poziom Alchemi
Bonus = nowe recepty
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3.Akrobatyka
Nauczyciel: Nicolas „Jastrząb” De Coules
Poziomy: 3
Koszta: 1,3,9 PU + złoto
Wym. 10 punktów zwinność na poziom
Bonusy= 5,10,15 dodatkowej zwinności co poziom umiejętności, możliwości akrobatyczne w walkach i wyprawach.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4.Walka z Tarczą
Poziomy: 5
Koszta:1,2,4,8,16 PU + złoto
wym. 5 wytrzymałości na poziom
Bonus: +1,2,4,8,16 wytrzymałości przy walce z tarczą.
Nauczyciel: Carlos, Najemny Strażnik
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5.Walka Dwiema Brońmi
Poziomy:3
Koszta: 2,8,32 PU +złoto
wym. 5 precyzji za poziom
bonus: Możliwość walki dwiema brońmi naraz, na kolejnych poziomach + 15 obrażeń przy ataku dwiema brońmi.
Nauczyciel: Anzelm "Rączka" McPiter
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
6. Stawianie pułapek
Poziomy:3
Koszta: 2,4,6 PU + złoto
wym. 1 poziom - 2 poziom łowiectwa
2 poziom - 4 poziom łowiectwa
3 poziom - 5 poziom łowiectwa
Bonus: Mozliwość codziennego zastawiania wnyków na zwierzęta (1,2,3 wnyki) (20%,30%,40% szansy) na zwierzęta, bez potrzeby odwiedzania dziczy - koszt 1 PE za podłożenie wnyk.
Nauczyciel: Nicolas „Jastrząb” De Coules
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
7. Jeździectwo
Poziomy:4
Koszta:2,3,6,8 PU + złoto
wym.1,2,4,4 Zwinności na poziom, na 4 poziomie dodatkowo 20 siły
Możliwości jazdy gatunkami
1 poziom - kuce
2 poziom - wierzchowce
3 poziom - rumaki
4 poziom - konie bojowe
Nauczyciel: Paź Stajenny, Stefan
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
8. Chorąży
Poziomy: 1
Koszta: 10 PU + złoto
Bonus: + 5% do każdej statystyki towarzyszy z drużyny
Wym. Posiadana chorągwia w plecaku, 10 charyzmy
Nauczyciel: Dawid, Dowódca Straży Miejskiej Kaledoni
Offline