Polowania na dzień 2012.09.26. (Proszę o wypisanie skilli możliwych do użycia na polowaniu w kolejności, w jakiej mają być użyte)
Przypominam, że polowanie to jedyny wątek, w którym GM opisuje wszystkie ruchy. W reszcie wątków, typu przygoda, misja czy też jakaś walka każdy sam opisuje swoje ruchy, a GM ocenia całą sytuację.
Dziś +5% na oswojenie jastrzębia
Offline
Jastrząb -2lvl- koszt 2 PE x3
Zając - 1lvl - koszt 1 PE x2
- Magiczna strzała - posyła w stronę przeciwnika magiczną strzałę która zadaje 2 + 0,5 siła magiczna obrażeń, zabiera 2 many. (4 tury)
- Pobranie mocy - pobiera z powietrza 3 many, jeżeli przeciwnika ma mane mag otrzymuje 3 +0,2 many wykradzinej przeciwnikowi (raz na walke)
- Więzy mocy - unieruchamia przeciwnika na 1 ture magicznymi więzami odbierając mu 2 PŻ (50 % szans) (5 tur) Pobiera 3 many.
Offline
Idąc łąką wysoko na niebie zobaczyłeś trzy jastrzębie. Prawdopodobnie na coś polowały. Gdy cię dojrzały natychmiast zaatakowały pojedynczo swoimi szponami i dziobem.
Pierwszy zadał Ci obrażenia wynoszące 3,5.
Drugiego udało Ci się zabić magiczną strzałą zabijając go.
Trzeci szybko uderzył w Ciebie dziobem zadając 3,5 punktów obrażeń.
Szybko złapałeś go więzami mocy unieruchamiając na jedną turę i zadając obrażenia wynoszące 2. Ponownie pierwszy z jastrzębi uderzył w Ciebie dziobem zadając 3,5 punktów obrażeń.
Uwięzionego jastrzębia uderzyłeś pięścią zadając 1,5 punktów obrażeń.
W tym momencie jastrząb uwolnił się z Twojej pułapki i szybko odleciał.
Na Twoje nieszczęście ostatni z jastrzębi trafia Cię swoimi szponami powalając Cię na ziemię...
Nie jesteś w stanie walczyć dalej.
- Hej! Żyjesz? Rusza się, mamo, on się rusza! - usłyszałeś głos małego chłopca. Otworzyłeś oczy i zobaczyłeś, że jesteś w domostwie w łóżku, cały poturbowany i w siniakach...
Wynik:
Mana -5/ PE -6/PŻ -10/ Zdobywasz 3 punkty doświadczenia.
Offline
Zając - 1lvl - koszt 1 PE x4
-Twardogłowy - dodaje 2
wytrzymałości na 2 tury (5 tur)
-Cios zza głowy - zadaje 2
obrażeń + 0,20 siły (3 tury)
Offline
Zwiedzając okoliczne pagórki i łąki natrafiłeś na stado zajęcy.
Używasz umiejętności Twardogłowy. Twoja wytrzymałość wynosi 8.
Pierwszy zając zadaje ci 2 obrażeń. (16/18)
Trafiasz zająca ciosem zza głowy, a ten pada martwy na ziemię.
Drugi zając zadaje ci 2 obrażeń (14/18)
Trafiasz zająca ciosem, a ten pada martwy.
Trzeci zając zadaje ci 2 obrażeń. (12/18)
Trafiasz go ciosem zza głowy, a ten pada martwy.
Czwarty zając drapie cię zadając ci 3 obrażeń. (9/18)
Zabijają ostatniego zająca kończysz walkę.
Wynik
+4 doświadczenia, - 9 PŻ, -4 PE
Offline
Jastrząb - 2lvl - 2PE x2 (oswojenie 5% od dzisiejszego bonusu i + 5% od umiejętności rasowej= 10% - liczby do oswojenia przy rzucie kością 14, 19, 26, 32, 44, 55, 69 74, 85, 99)
- Magiczna strzała - posyła w stronę przeciwnika magiczną strzałę która zadaje 2 + 0,5 siła magiczna obrażeń, zabiera 2 many. (4 tury)
- Więzy mocy - unieruchamia przeciwnika na 1 ture magicznymi więzami odbierając mu 2 PŻ(50 % szans) (5 tur) Pobiera 3 many.
Offline
Podczas wieczornego spaceru atakuja cie dwa drapiezne jastrzebie.
Pierwszy uderzyl cie za 6-2,5=3,5 PZ! (10,5/14)
Uzywasz Magicznego Pocisku z zadajesz mu 2+ 4,5 obrazen. Ptak pada martwy. Tracisz 2 many.
Drugi uderzyl cie za 6-2,5=3,5 (7/14)
Uzywasz Wiezow Mocy i unieruchamiasz wroga. Zadajesz mu tym samym 2 obrazen. Tracisz 3 many.
Ptak jest unieruchomiony!
Uderzasz go rozga. Zadajesz mu 1,5+bonus za bron 1=2,5 obrazen
Ptak jest na skraju smierci dlatego jego atak jest malo efektywny. Zadaje ci 1 obrazen. (6/14)
Uderzasz ptaka rozga, a ten pada martwy.
Wygrywasz pojedynek!
Nie znajdujesz nic przy przeciwniku. Oswojenie nieudane.
Rachunek
- 8 PZ
- 5 many
6 doswiadczenia
Offline