Polowania na dzień 2012.09.27 - proszę podać skille w kolejności jak mają być użyte.
Bonus na dziś - 5% na znalezienie małej mikstury życia (mmż)
Offline
Sarna-2lvl- koszt 2 PE x2 (5% na znalezienie małej mikstury
życia)
-Twardogłowy - dodaje 2
wytrzymałości na 2 tury (5 tur)
-Cios zza głowy - zadaje 2
obrażeń + 0,20 siły (3 tury)
Offline
Idąc ścieżką wzdłuż lasu i łąki zobaczyłeś pasące się na łące sarny. Powoli do nich podszedłeś i zdecydowałeś się na atak. Sarna I w porę się zerwała unikając Twojego ataku i próbując Cię zaatakować. W porę użyłeś umiejętności "twardogłowy" i wzmocniłeś swoją wytrzymałość, przez co sarna atakując swoją głową zadała Ci 0,5 obrażeń. Natychmiast po tym zaatakowałeś ciosem zza głowy odbierając sarnie 7 punktów życia i zabijając ją. Sarna II zaatakowała Cię zadając 0,5 obrażeń. Uderzyłeś Sarnę II z pięści zadając 4 punkty obrażeń. Sarna II atakuje ponownie zadając 1,5 obrażeń[/b] Ponownie uderzyłeś sarnę II pięścią zabijając ją.
Wynik:
- 4 PE
+ 8 PD
-2,5 PŻ
Nie udało Ci się znaleźć MMŻ
Awansujesz na poziom rugi i otrzymujesz 4 punkty umiejętności (możesz je rozdać pomiędzy statystyki pisząc o tym w dziale aktualizacji KP)
Offline
2x jastrząb- 2 lvl - koszt 2 PE (5% na znalezienie małej mikstury
życia)
- Magiczna strzała - posyła w stronę przeciwnika magiczną strzałę która zadaje 2 + 0,5 siła magiczna obrażeń, zabiera 2 many. (4 tury)
- Więzy mocy - unieruchamia przeciwnika na 1 ture magicznymi więzami odbierając mu 2 PŻ(50 % szans) (5 tur) Pobiera 3 many.
- Pobranie mocy - pobiera z powietrza 3 many, jeżeli przeciwnika ma mane mag otrzymuje 3 +0,2 many wykradzinej przeciwnikowi (raz na walke)
Offline
Szedłeś tą samą ścieżką co Damayako, ominąłeś go patrząc jak przeszukuje zabite sarny. Szedłeś dalej. Po paru minutach spostrzegłeś jastrzębie siedzące na gałęzi. Zaatakowałeś magiczną strzałą. Jastrząb I nawet nie zdążył się ruszyć... Jastrząb II zaatakował szponami zadając CI 2,5 obrażeń. Użyłeś więzów mocy lecz nie udało Ci się trafić przeciwnika. Jastrząb II ponownie zaatakował tym razem dziobem zadając Ci 2,5 obrażeń. Pobrałeś moc z otoczenia przywracając sobie 3 punkty many. W tym czasie jastrząb zaatakował szponami znów zadając Ci 2,5 obrażeń. Po jego ataku strzeliłeś z różdżki zadając mu 3,5 obrażeń. Osłabiony jastrząb znów atakuje zadając Ci jednie 1 punkt obrażeń. Tym razem uderzasz jastrzębia różdżką zabijając go.
Wynik
-2 Many
-4 PE
+6 PD
-8,5 PŻ
Nie znalazłeś MMŻ
Offline
Kot 1 lvl - koszt 2 PE ; (wąsy kota)
-Cios w Plecy: Zabójca ma 50% szans na skok nad przeciwnikiem i uderzenie go w plecy. Atak taki zada 4+0.10 siły obrażeń. Jeżeli nie trafi to ląduje tuż przed przeciwnikiem i zadaje 1 obrażeń nieuchronnych szybkim cięciem. (doskok wykonuje z odległości 2 kratek) (5 tur)
-Trucizna: Nakłada na swoją broń trucizne. Następny atak ma 75% szans na nałożenie trutki. Trutka zabiera 1 PŻ przez dwie tury (można użyć 2 razy na walke) trutka na broni utrzymuje się 2 ataki.
-Życie w cieniu: Zabójca może przemieścić się o 2 kratki w dowolnym kierunku. Znika dla przeciwnika z mapy i pojawia się tam po 2 turach. (raz w ciągu pojedynku, 2 razy w ciągu walki z potworem)
Offline
Gdy byłeś na skraju łąki i lasu, nagle na przeciwko ciebie pojawił się dziki kot. Był to jeden z twoich pierwszych prawdziwych pojednyków. Krążyliście chwile wokół siebie, ale to ty zaatakowałeś pierwszy. Szybki doskokiem skróciłeś dystans dzielący Ciebie i kota po czym doskoczyłeś do jego karku i Ciosem W Plecy zabiłeś go na miejscu.
Niestety nie znasz się na łowiectwie na tyle, żeby pozyskać z kota wartościowe materiały, lecz szybkim ruchem sztyletu odcinasz mu wąsy. Może komuś się to przyda?
- 2PE
+2 PD
+ Wąsy Kota
Jednak, gdy oddalałeś się od tego miejsca, zwabiony zapachem krwi, zaatakował cię drugi kot. Otrzymujesz 2 punkty obrażeń. Odskakujesz i nakładasz trucizne na broń. Kaleczysz kota ciosem z doskoku. Kot, choć ranny, próbuje cię zaatakować, ale powala go szybko działająca trucizna.
- 2 PE
- 2 PŻ
+2 PD
Offline
Sarna-2lvl- koszt 2 PE ; (Znalezienie małej miksturki życia)
-Cios w Plecy: Zabójca ma 50% szans na skok nad przeciwnikiem i uderzenie go w plecy. Atak taki zada 4+0.10 siły obrażeń. Jeżeli nie trafi to ląduje tuż przed przeciwnikiem i zadaje 1 obrażeń nieuchronnych szybkim cięciem. (doskok wykonuje z odległości 2 kratek) (5 tur)
-Trucizna: Nakłada na swoją broń trucizne. Następny atak ma 75% szans na nałożenie trutki. Trutka zabiera 1 PŻ przez dwie tury (można użyć 2 razy na walke) trutka na broni utrzymuje się 2 ataki.
-Życie w cieniu: Zabójca może przemieścić się o 2 kratki w dowolnym kierunku. Znika dla przeciwnika z mapy i pojawia się tam po 2 turach. (raz w ciągu pojedynku, 2 razy w ciągu walki z potworem)
Offline
Przemierzając ogromną łąkę napotkałeś sarnę, która natychmiast ruszyła na Ciebie atakując głową. W porę użyłeś umiejętności cios w plecy i przeskoczyłeś nad przeciwnikiem, po czym uderzyłeś swoim młotem zadając aż 9 punktów obrażeń sarnie. Zmiażdżona sarna pada na ziemię.
Wynik
- 2PE
- 4,5 PŻ
+4 PD
Nie udało Ci się znaleźć miksturki życia.
Offline
2x Jastrząb - 2PE (oswojenie)
- 10% pozyskania materiałów ze zwierzęcia
- 5% na znalezienie mikstury życia
- 5% na oswojenie zwierzęcia
- magiczna strzała
- pobranie mocy
Offline
Idąc przez łąkę, około dwudziestu metrów od palisady, spostrzegleś cień na niebie. Nagle koło niego pojawił się drugi (dziwne, że te jastrzębie zawsze atakują w parach...). Gdy cień zbliżył się nad twoją głowę, byłeś już pewny, że jest to JASTRZĄB. Celnym czarem trafiasz go, a ten spada na ziemię martwy. Drugi jastrząb niestety dopada Cię i zadaje 2,5 obrażeń (14,5/17). Pobierasz z powietrza manę. Jastrząb atakuje po raz drugi, lecz trafił na godnego przeciwnika, gdyż udaje ci się odskoczyć w ostatnim momencie. Uderzasz jastrzębia podkutą częścią rózgi. Jastrząb jest ogłuszony i nie może dalej walczyć.
Próbujesz go oswoić.
Oswojenie nieudane.
Nic nie znajdujesz.
Nie znajdujesz mikstury życia.
- 2,5 PŻ
+6 PD
+1 many
Offline