Polowania na dzień 2012.09.29. (Proszę o wypisanie skilli możliwych do użycia na polowaniu w kolejności, w jakiej mają być użyte)
Przypominam, że polowanie to jedyny wątek, w którym GM opisuje wszystkie ruchy. W reszcie wątków, typu przygoda, misja czy też jakaś walka każdy sam opisuje swoje ruchy, a GM ocenia całą sytuację.
Bonus na dziś +10% prawdopodobieństwa spotkania wilkołaka
Offline
2x Jastrząb- 2lvl- koszt 2 PE
- Więzy mocy - unieruchamia przeciwnika na 1 ture magicznymi więzami odbierając mu 2 PŻ(50 % szans) (5 tur) Pobiera 3 many.
- Magiczna strzała - posyła w stronę przeciwnika magiczną strzałę która zadaje 2 + 0,5 siła magiczna obrażeń, zabiera 2 many. (4 tury)
Offline
Przemierzałeś wielką łąkę w poszukiwaniu dwóch jastrzębi. Po kilkunastu minutach poszukiwań udało Ci się je znaleźć.
Tura I
Jastrząb I zaatakował Cię swoimi szponami zadając 3,5 obrażeń (10,5/14)
Użyłeś więzów mocy, aby unieruchomić Jastrzębia II jednak nie trafiasz go.
Jastrząb II uderza Cię dziobem i zadaje 3,5 obrażeń (7/14)
Tura II
Jastrząb I atakuje Cię dziobem zadając 3,5 punktów obrażeń (3,5/14)
Używasz magicznej strzały zabijając Jastrzębia II
Tura III
Jastrząb I atakuje Cię skrzydłem zadając 1 (2,5/14)
Uderzasz jastrzębia pięścią zadając mu 1,5 obrażeń
Tura IV
Osłabiony Jastrząb I uderza Cię drugim skrzydłem zadając 1 punkt obrażeń.(1,5/14)
Ponownie uderzasz jastrzębia z pięści zadając mu 1,5 obrażeń.
Tura V
Prawie wykończony Jastrząb I lekko Cię uderza zadając 0,5 punktów obrażeń.(1/14)
Znów uderzasz jastrzębia pięścią zadając mu 1,5 punktów obrażeń.
Tura VI
Jastrząb I ostatkiem sił uderza Cię zadając 0,5 punktów obrażeń(0,5/14)
Kolejny raz uderzasz jastrzębia pięścią zabijając go.
Wynik
-4PE
-5 punktów many
-13,5 PŻ
+6PD
- Nie spotkałeś wilkołaka
Offline
Wybrałeś się na łąkę w pobliżu Hocksville, gdyż dowiedziałeś się od miejscowych, że występują tu jastrzębie. Po pewnym czasie udaje Ci się znaleźć dwa jastrzębie. Po chwili usłyszałeś przeraźliwe wycie w pobliżu. Jastrzębie uciekły. Coś biegło w Twoją stronę. Nagle zza pagórka wyskoczył na Ciebie wilkołak.
Tura I
Zaatakowałeś wilkołaka magiczną strzałą zadając mu aż 8 punktów obrażeń. (12/20)
Lekko osłabiony wilkołak na Twoje nieszczęście dostał szału, wskoczył na Ciebie i zaczął rozszarpywać Cię zadając 4 punkty obrażeń i ogłuszając Cię na 2 tury. (5/10)
Tura II
Kołaczesz się wymachując różdżką dookoła jednak nie udaje Ci się trafić Wilkołaka.
Wilkołak wykorzystuje sytuację uderza Cię pazurami zadając Ci 4 punkty obrażeń. (1/10)
Tura III
Nadal zamroczony i cały poraniony upadasz na ziemię.
Wilkołak przystąpił do ostatecznego ataku...
-hej! Tu jest człowiek! Cały we krwi. Chyba żyje! Wakkir, pomóż załadować mi go na wóz!
Obudziłeś się cały w opatrunkach. Dookoła Ciebie było wiele kapłanek Flatusa Aerisa.
- Na bogów... On żyje. - powiedziała jedna z nich...
Wynik
-2many
-8PŻ
-4PE
Offline
Offline
Idąc przez łąkę trafiłeś na dwa dość agresywne koty.
Tura I
Próbujesz złapać kota więzami mocy, jednak kot unika Twojego ataku.
Kot I ostrzy swoje pazury wzmacniając swoją siłę o 2
Kot II robi to samo co Kot I
Tura II
Atakujesz kota I magiczną strzałą zabijając go.
Kot II atakuje Cię drapiąc i zabiera Ci 3,5 PŻ [4/14]
Tura III
Pobierasz moc z powietrza i otrzymujesz 3 punkty many.
Kot II atakuje Cię drapnięciem zadając 3,5 punktów obrażeń. [0,5/14]
Tura IV
Atakujesz kota II różdżką zadając mu 4 punkty obrażeń. Kot II pada na ziemię.
Wynik
-2PE
-2 many
-7PŻ
+4PD
Awansujesz na poziom 2
Offline
Idąc przez zagajnik spotykasz Wędrownego Sokoła. Używając siły magii trafiasz go magiczną strzałą. Ptak ranny pada na ziemię. Próbujesz go oswoić. Po chwili opatrywania jego skrzydła nawiązujesz z ptakiem pewnego rodzaju magiczną więź. Ptak, choć ranny, nie ma nic przeciwko wejściu na twoje ramię..
Oswojenie udane!
Nie otrzymujesz doświadczenia, ponieważ nikogo nie zabiłeś, jednak za oswojenie otrzymujesz 4 PD.
Offline