To normalne, że każdy mówi w swoim języku, nie inaczej jest w Thorvekkin. Każda rasa ma swój język dzięki któremu może porozumiewać się z innymi członkami swojego gatunku. Aby ułatwić życie w zasymilowanym społeczeństwie mędrcy wytworzyli też język który ma miano wspólnego. Mówi nim każdy kupiec, bohater innego gracza i wiele postaci które spotkasz na swojej drodze. Istnieją też języki którymi mogą się porozumiewać całe grupy ras - ale o tym poniżej. Po dwukropku znajdują się rasy które od "urodzenia" mówią danym językiem - pozostałe można nauczyć się poprzez księgi, lub jeśli mamy specjalną klase wybrać na początku.
Klasy uprzywilejowane:
Mag: 2 dodatkowe języki
Mnich: 1 dodatkowy język
Następnie kolejne języki za każde 15 punków Siły Magicznej dla każdej klasy.
Języki:
-Wspólny: każda rasa nie prymitywna, bohaterowie, bohaterowie niezależni etc.
-Ludzki: ludzie, półelfy, półorkowie
-Elfi: elfy, półelfy, mroczne elfy
-Orkowy: orkowie, półorkowie
-Gnomi: niziołki, gnomy
-Krasnoludzki: krasnoludy
-Leśny: elfy, driady, wróżki, jednorożce, centaury
-Smoczy: smoki, humanoidalne gady, półsmoki
-Podziemny: beholdery, jaszczury, krasnoludy
-Morski: syreny, trydenty
-Wysoko planowy: anioły, archanioły, księżycowce, solary, planetary i inne humanoidy astralne oraz pegazy
-Nisko planowy: czarty, demony, diabły, koszmary, łowcy umysłów, sukkuby, anioły śmierci
-Zwierzęcy: minotaury, humanoidalne koty i psy, oraz inne zwierzęce mutanty
- Telekineza: każde stworzenie o wielkiej inteligencji, dżiny, złote smoki etc. Dostępne tylko dla Magów i postaci z Siłą Magiczną powyżej 35 punków
- Runiczny : pomaga czytać runy. Z niektórych run można uczyć się zaklęć, czytać instrukcje pułapek i labiryntów.
Lista uzupełniana o nowe rasy na bieżąco.
Offline