Kobold
Poziom: 5
Żywotność: 20
Siła: 4
Ataki:
-Cios Dzidą: Zadaje 3 + 0,5 siły obrażeń. (6 tur)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tryglodyta
Poziom: 8
Żywotność: 30
Siła: 6
Ataki:
-Dzikość: Tryglodyta na dwie tury otrzymuje bonus do siły w liczbie +2 (10 tur)
-Krwawy Szpon: Tryglodyta rozcina swoim mieczem skórę przeciwnika wywołując krwawienie -1 Żyw. przez dwie tury. (10 tur)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jaszczuroludz Lucznik
Poziom: 10
Żywotność: 25
Zręczność: 8
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tryglodyta Szaman
Poziom: 10
Żywotność: 20
Siła Magiczna: 5
Ataki:
-Błogosławieństwo: Szaman leczy wybranego sojusznika za 4 punkty żywotności. (2 razy na walkę)
-Wynaturzenie: Szaman przyzywa małego chochlika. Chochik ma 3 żywotności i 5 siły, ale dopóki nie zaatakuje nie można go zabić. (raz na walkę)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jaszczuroludz Wojownik
Poziom: 12
Żywotność: 40
Siła: 10
Ataki:
-Szał: Jaszczur wpada w szał i wbiega w najbliższego przeciwnika powalając go na ziemię ogonem. Jeżeli przeciwnik ma mniej niż 20 zręczności - upada, a następny atak zada mu 2x większe obrażenia. Jeżeli przeciwnik ma ponad 20 zręczności - jaszczur zadaje mu bonusowe 2 punkty obrażeń. (raz na walkę)
Offline