1.Napierśniki
- Kamizelka skórzana +1 do Wytrzymałości 100 Drahmy
- Pikowana Kamizelka +2 do Wytrzymałości 1000 Drahmy
- Miedziany Napierśnik +3 do Wytrzymałości 3000 Drahmy
- Żelazny Napierśnik +4 do Wytrzymałości 5000 Drahmy
- Srebrny Napierśnik +10 do Wytrzymałości 15000 Drahmy
- Złoty Napierśnik +25 do Wytrzymałości 40.000 Drahmy
2.Nagolenniki
- Spodnie +0,5 do wytrzymałości 50 Drahmy
- Pikowane Spodnie +1 do Wytrzymałości 500 Drahmy
- Miedziane Nagolenniki +1.5 do Wytrzymałości 1500 Drahmy
- Żelazne Nagolenniki +2 do Wytrzymałości 2700 Drahmy
- Srebrne Nagolenniki +5 do Wytrzymałości 10000 Drahmy
- Złote Nagolenniki 12,5 Wytrzymałości 17000 Drahmy
3. Naramienniki
- Skórzane naramienniki +0,25 wytrzymałości 25 Drahmy
- Pikowane naramienniki + 0,5 wytrzymałości 250 Drahmy
- Miedziane naramienniki + 0,75 wytrzymałości 750 Drahmy
- Żelazne naramienniki +1 wytrzymałości 1500 Drahmy
- Srebre Naramienniki +2,5 wytrzymałości 3000 Drahmy
- Złote naramienniki +5 wytrzymałości 9000 Drahmy
4. Buty
- Skórznie +0,25 wytrzymałości 50 Drahmy
- Nagolenniki + 0,5 wytrzymałości 250 Drahmy
- Miedziane Buty + 0,75 wytrzymałości 750 Drahmy
- Żelazne Buty +1 wytrzymałości 1500 Drahmy
- Srebrne Buty +2,5 wytrzymałości 3000 Drahmy
- Złote Buty +5 wytrzymałości 9000 Drahmy
5. Rękawice
- Rękawice Robocze +0,25 wytrzymałości 50 Drahmy
- Nakostnice + 0,5 wytrzymałości 250 Drahmy
- Rękawice z miedzianymi wzmocnieniami + 0,75 wytrzymałości 750 Drahmy
- Rękawice z żelaznymi wzmocnieniami +1 wytrzymałości 1500 Dr
- Rękawice ze srebrnymi wzmocnieniami +2,5 wytrzymałości 3000 Dr
- Rękawice ze złotymi wzmocnieniami +5 wytrzymałości 9000 Dr
6.Hełmy
- Czapka +0,5 do wytrzymałości 100 Drahmy
- Czepiec Skórzany +1 do Wytrzymałości 500 Drahmy
- Szyszak +1.5 do Wytrzymałości 2000 Drahmy
- Hełm Płytowy +2 do Wytrzymałości 5000 Drahmy
- Hełm z Rogami +5 do Wytrzymałości 10.000 Drahmy
- Czarny hełm +17,5 Wytrzymałości 25.0000 Drahmy
Żeby móc założyć któryś z przedmiotów, nasza czysta wytrzymałość - czyli ta bez modyfikatorów zbroi (wyklucza to jednak modyfikatory amuletów i czarów trwałych, lub efektów mikstur) musi być równa połowie Wytrzymałości którą daje nam dana zbroja. Przykładowo, aby założyć Nakostnice musimy mieć 0,25 wytrzymałości - wartość ta jest jakby zamrożona, i przy następnej części zbroji wyliczana jest z pozostałości, czyli Nasza Wytrzymałość-0,25 Wytrzymałości=Wynik - jeżeli wynik jest większy niż połowa z bonusu zbroji - możemy ją założyć. Wyjątkiem są pierwsze elementy zbroji w każdym rodzaju - są to elementy dostępne dla każdego.
Offline
Wchodzę do sklepu. Kładę 250Dr na ladę.
- Kamizelkę skórzaną, czapkę i spodnie poproszę! - powiedziałem, wziąłem moje zakupy i wyszedłem.
(samoobsługa)
Offline
Wchodzę do sklepu. Rozglądam się za towarem który mnie interesuje. Jest!
-Płatnerzu daj kamizelkę skórzaną i naramienniki skórzane. Proszę oto 125Dr !
Offline
- Tak tak, dobry towar kupiłeś drogi magu, ale nie lepsza dla Ciebie szata? No nic, nasz klient nasz pan - powiedział biorąc zapłatę i dając Ci należne towary.
Offline